Scotland tur😍

Hei! N tenkte jeg og fortelle litt om scotlandturen som var for noen uker siden allerede, jeg har ikke hatt srlig mye tid til blogge s er derfor jeg ikke har skrevet dette innlegget fr n!

Vi var i Edinburgh i Scotland faktisk bare en dag, noe som var litt kjipt siden det var s nydelig der nede, vil dit igjen engang❤

Turen til Edinburgh var veeldig lang, tror det tok snn 6-8 timer ellernoe.. kanskje lenger, er usikker siden vi stoppa noen ganger for ta luftepauser og for spise. Vi gikk ogs en tur snn litt over halvveis til Scotland fordi vi gikk nemlig tur p grensa mellom England og Scotland, dette er p en mte en "vegg" mellom de som var egentlig mer som et gjerde. Denne turen tok ca en time og det var bare kaldt og undvendig nr vi kunne heller hatt mer tid i Scotland. Jeg hadde ikke gtt den turen igjen om jeg hadde hatt mulighet til det. Men n er det gjort, jeg angrer ikke heller, det var heldigvis fint vr som gjorde turen en smule bedre.

Da vi var fremme kom vi til et hostel som var egentlig redd ved byen, var egentlig midt i byen nr jeg tenker meg om men s fant vi ut at det var feil hostel og at det hostellet vi skulle sove p hadde 2 "avdelinger" en i byen og en snn 20 min utenfor byen med samme navn. S alle mtte ta hver vr taxi (plass til 4 stk i en) til det andre hostellet siden vi hadde med tunge bagger og kofferter og var veldig slitene etter den lange bussturen..

Da vi kom frem dro mange ut og spiste og etter det la vi oss bare egentlig s det var ikke noe stort med denne dagen.

Neste dag da spiste vi frokost p hostellet og dro rett ut etter det til byen😍 herregud det var s pent der, har aldri vrt et sted liknende fr. Jeg elsker shopping, som de fleste vet, og her shoppa jeg litt selvflgelig!! Vi spiste lunsj p et tacosted i byen med alle de andre 70 norske, s vi hadde egentlig bestilt vr egen restaurant tror jeg siden det ikke satt noen andre kunder der. Ja vi spiste taco som sagt, og kan ikke akkurat si at tacoen er s god her i England/Scotland p restaurant. Jeg har prvd og kjpe taco her en gang fr og det var heller ikke s vellykket kjp, det smakte rett og slett IKKE noe godt. Jeg har hatt taco her hjemme et parr ganger og da smakte det helt innafor bortsett fra at de bruker bnner i alt er, inkludert taco (jeg er ikke noen fan av bnner). Men uansett etter vi hadde spist taco dro vi ut i byen igjen, jeg dro egentlig rett til mkkern fordi jeg var s sulten og titta litt mer i byen fr vi dro tilbake til hostellet, skifta og dro ut p restaurant for spise middag. Jeg spiste hamburger og fries til middag fordi det er deg jeg fler meg trygg p spise i alle land og jeg liker det, s jeg s ikke noen problem med mtte prve noe nytt og waste enda mer penger p mat jeg ikke liker. BI dro tilbake til hostellet etter det igjen og la oss til sove. Rommene var ikke veldig tiltrekkende og det var ikke noe hyggelig og vre p hostellet i det heletatt! Det var forferdelig der og skjnner ikke hvorfor noen sover der frivillig, men snn er det vell for noen har ikke rd til annet og det respekterer jeg.

Tidlig morgenen etter snn klokken 10 dro vi tilbake igjen til England, dette var en utrolig fin tur og vil tilbake❤